Fenerbahçe

Galatasaray

Beşiktaş

Şampiyonlar Ligi

Süper Lig

Trabzonspor

LigTV Canlı Galatasaray Torku Konyaspor Maçı İzle

1 Kasım 2013 Cuma

Galatasaray ve TorkuKonyaspor , 2013/01/11, 19.00 saatinden - Türkiye Süper Lig 10 hafta önizleme - Spor Toto Süper Lig şampiyonu Galatasaray Türk Telekom Arena günün onuncu oyunun açılış oyunda iç arenada sonradan görme Konyaspor aldığı. Bu benzersiz bir hikaye için kağıt üzerindeki görünümünün bu oyunlardan biridir. "Aslan" daha son zamanlarda oldukça başarılı koştu için. Ligde ve Şampiyonlar Ligi Galatasaray zemin oluşur. Önde sınıfında "aslan" olmadan önce Şimdi bir ev çim. Terfi devam etmek için bu olumlu eğilim, aynı zamanda FC Kopenhagen, önümüzdeki hafta önemli oyun için prova bir tür.

Bir Cuma günü ligde Galatasaray oyunlar. Muhtemelen onların Cuma denge erken geçen sezon Galatasaray yaklaşan rakipler kendilerini daha endişe daha vardı "Aslanlar" yapan daha önce olduğu gibi sık sık bir Şampiyonlar Ligi hafta tekrar tekrar acı Cuma oynamaya kayıpları işaret ediyor. Dokuz oyun altısında Galatasaray geçen sezon kazanmak olamazdı. Ve bu sezon daha iyi çalıştırmak değil. İki kez şimdiye kadar Cuma günü oynayan ve hala ilk galibiyetini bekliyor bu sezon sarı-kırmızılı vardı. Üçüncü gün Eskişehirspor ile ve dördüncü günde 0-0 berabere oynadı Antalyaspor karşı evde 1-1 berabere uzattı. Bu şampiyonları için zafer ilk Cuma ile bu Cuma Konyaspor karşı kat nihayet.

Orta Anadolu Konya'dan misafir kesinlikle bu karşılaşmada büyük underdogs, ama hiçbir taş Konyaspor teknik direktörü Julian Frank Hansen sigortalı olarak bir hissi sağlamak için bütün yolları araştırın. Bırakmak istiyorum, Bu, zaten 50 yaşındakiler için çok özel bir oyun kim Galatasaray için on yıl için 1986 ile 1996 yılları arasında kendi çalma gün oynadı. "Kesinlikle orada benim önceki kulüp ile birleşme benim için duygusal anlar olabilir, ama ben de Konyaspor yanlısı arasında ilk ve en önemli duyuyorum ve olacaktır. Galatasaray bir kalitesi konuşmak gerekmez: Ama tabii ki Galatasaray beni çok şey ifade gerçeğinin sır yapmak, "onun yanında iyi bir sonuç elde edebilirsiniz inanıyor Frank Hansen," dedi. Ama aynı zamanda benim takımın yetenekler ve biz arena en az bir işaret alabilir düşünüyorum. "Ön Rizespor gücü zaten, 1:1 ile İstanbul'da bir nokta indi başka bir dağcı. Kaybetmek zaten büyük sık karşı Konyaspor vardır.

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder