Fenerbahçe

Galatasaray

Beşiktaş

Şampiyonlar Ligi

Süper Lig

Trabzonspor

Startv Dizileri Haftalık Canlı Hd Kalitesi ile İzle

30 Ekim 2013 Çarşamba

startv dizi izle
Hd kalitesi ile Startv Dizi Yarışma Programlarını Canlı İzle

Yeni sezonunda star tv kanalı yerli yabancı dizileri ile 2013 yılında ençok izlenen tv kanalları arasında yerini zirveye taşımasını bildi. Hafta için yayınladığı yerli dizileri ile izleyicileri star tv ekranları başına kilitlemesini bilen startv sevilen dizileri gün saat ve tarihlerini sizlerla paylaşıyrouz.

Pazartesi Günü StarTV Canlı Yayın Akışı

19:15 Büyük Risk - Yarışma

20:00 O Ses Türkiye - Yarışma

23:30 Ben De Özledim - Yerli Dizi


Salı Günü StarTV Canlı Yayın Akışı

20:00 O Ses Türkiye - Yarışma

23:30 Aramızda Kalsın - Yerli Dizi

01:30 Aşkın Bedeli - Yerli Dizi


Çarşamba Günü StarTV Canlı Yayın Akışı

20:00 Muhteşem Yüzyıl - Yerli Dizi

23:30 Kartal Göz - Yabancı Sinema

01:20 Aşkın Bedeli - Yerli Dizi


Perşembe Günü StarTV Canlı Yayın Akışı

20:00 Aramızda Kalsın - Yerli Dizi

22:15 Benim Hala Umudum Var - Yerli Dizi

02:30 Aşkın Bedeli - Yerli Dizi


Cuma Günü StarTV Canlı Yayın Akışı

20:00 Medcezir - Yerli Dizi - Yeni Bölüm

23:30 Ben de Özledim - Yerli Dizi

01:00 Aşkın Bedeli - Yerli Dizi


Cumartesi Günü StarTV Canlı Yayın Akışı

20:00 Yetenek Sizsiniz Türkiye -Yarışma

23:30 3 Adam - Talk Show - Yeni Bölüm


Pazar Günü StarTV Canlı Yayın Akışı

20:00 Yetenek Sizsiniz Türkiye - Yarışma

23:30 Bir Erkek Bir Kadın - Yerli Dizi


Tıkla Hemen Şimdi StarTV Canlı Dizi İzle



Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder