Maç sonrası Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'ne giden sarı-laciverli kafileyi, taraftarlar meşaleler yakarak karşıladı. Teknik heyet ve futbolculara sevgi gösterilerinde bulunan taraftarlar, uzun süre takımlarına tezahüratlarda bulundu.

Taraftar dediğin işte böyle olur.
YanıtlaSil