Fenerbahçe

Galatasaray

Beşiktaş

Şampiyonlar Ligi

Süper Lig

Trabzonspor

Fenerbahçe'den tezahürat açıklaması

14 Kasım 2013 Perşembe

Bugün Gazetesi'ne konuşan Fenerbahçe Asbaşkanı Tahir Perek, Galatasaray’ı 2-0 yendikleri derbi sonrası samimi açıklamalar yaptı. Perek, Sarı-Lacivertli takım için yapılan ‘ligin şampiyonu belli’ yorumlarına katılmadığını belirterek, “Daha sezonun ilk yarısındayız. Galatasaray için de her şeyin bittiği söylenemez. O nedenle hiçbir şeyi garantilemedik. Sanki 1 puan gerimizden geliyorlarmış gibi hazırlıklı olmalıyız. Her an tetikte olmalıyız. Takım olarak şampiyonluğa biraz ara verdik. Şampiyonluk, onlardan daha çok bize lazım” ifadelerini kullandı.


"PSİKOLOJİK ÜSTÜNLÜK NE DEMEK!"

Perek, son dönemlerin popüler söylemi ‘psikolojik üstünlük’ içinse, “Psikolojik üstünlüğün kimde olduğu önemli değil. Böyle bir şey düşünmedim. Psikolojik üstünlük ne demek! Galatasaray, biraz da kendi açısından baktığı için böyle yapıyor.
Fenerbahçe'den tezahürat açıklaması
‘Benim taraftarım senin taraftarından daha fazla’ demek gibi bir olay. Böyle bir şeyi hesap etmek zor. ‘Benim taraftarım fazladır’ der geçersin. ‘Psikolojik olarak moralim yüksek’ der geçersin. Bu mukayese edilecek bir şey değil” diye konuştu.

"ARGO OLDUĞUNU SANMIYORUM"

Perek, maç bittikten sonra futbolcuların taraftarlara yaptırdığı “İşte böyle, her sene böyle...” tezahüratında yer alan argo ifadelerin eleştirilmesiyle ilgili olaraksa, “Ben onun argo ifadeler olduğunu sanmıyorum. Her zaman yapılan slogan içerisinde olan bir şey. Kasıtlı olarak söylenmiş değil. Galip olanlar böyle bir şarkı söyler. O coşku içerisinde normal karşılamak lazım” dedi.

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder