Fenerbahçe

Galatasaray

Beşiktaş

Şampiyonlar Ligi

Süper Lig

Trabzonspor

Ücretsiz online film izlemek için siteler

21 Kasım 2012 Çarşamba

Biz yerel video mağazaları ve desteklenen bağımsız mahalle tiyatro himaye gün hepimiz nostaljik sürece kadar olduğu gibi, internet çağında hakkında gerçekten harika şeylerden biri evi terk etmek zorunda ya da bir kuruş bombardımanı olmadan online film izlemek zorundadır .

Biz, NFB de, başka bir akarsu sitesi (Yani, nasıl yaparsın) için Bizi asla terk etmeyeceklerini güvende hissediyorum çünkü, online film izlemek için hedeflerin bir listesini hazırladık ve sizinle paylaşmaya karar verdi. Aşağıdaki listede tüm siteler ücretsiz; tek üye olmanız gerekmektedir. Arkadaş uzaklıkta İzle ve tüm yollarla ben bir dönüm ihmal ettik görürsen Yorum bırakmak için çekinmeyin. Bildiğimiz canavar olmak internet, elimde olacak oldukça mümkündür.

Popcornflix

Bu site şu anda beta Bence daha iyi bir genel / Hollywood film sitesi veoh ve OVGuide şimdiye bulmak tüm römork veya film klipleri olduğunu. Burada ücretsiz tam film izleyebilirsiniz. Ben, ücretsiz tam filmler tekrarlayın! Ayrıca, için bonus puan Bollywood bölümü .

Mubi

Mubi "Eğer izlemek keşfetmek ve auteur sinema ele bir online sinema" dır. Bu listedeki diğer siteler aksine, size film izlemek önce üye olmak gerekir, ama bir kez sen, hey, orada Ali Baba'nın Mağarası gibi yok. Kendine sahip oldukları ne tür şeyler merak bulursanız, kendilerini soran arkadaşlar bir grup tarafından kurulmuştur hatırlıyorum "Neden izleyemiyorum the Mood for Love In ? dizüstü Tokyo'da bir kafede "ve" Neden öyle ? çok zor Antonioni için aynı sevgi paylaşmak insanlarla tanışmak için "Eğlenceli gerçek: Scorsese'nin bir üyesi.

online film izleSnagFilms

SnagFilms ücretsiz izlemek için filmin ton sunan hoş bir mavi ve gri platformudur. Ilgili belgeseller itibaren ve Tupac için Cats Gizli Yaşamı , seçim için bir çok şey var. Içeriğin çoğu herkes için kullanılabilir, bunun bir kısmı ABD ile sınırlandırılmıştır. Şansınızı deneyin.

Internet Archive - Hareketli Görüntüler

1997-dönemi web grafik sizi aldatmasına izin vermeyin, bu sitenin gerçek eldorado olduğunu. Saygıdeğer ve Hareketli Görüntüleri kolu (nasıl retro) Internet Archive , bu site içeren bir kütüphanedir "karikatürler ve konserler için günlük alternatif haber yayınları için, klasik tam uzunlukta filmler arasında değişmektedir Arşiv kullanıcılar tarafından yüklenen dijital filmler binlerce." videoların çoğu ücretsiz indirmek için de kullanılabilir. Eğer mal atmanıza yardımcı olmak için, sitenin alt koleksiyonları ayrılır, siz de kendi kontrol edebilirsiniz blogu gibi, konuya göre ilginç başlıklar listeleyen ! Az Bilinen You To Watch İHTİYACINIZ Classics , belki de daha ilginci, veya, Siyah History Month ve Ünlü Banjos . Lütfen Dig

Açık Kültür

Temelde için awesomeness çok temiz bir seçim (420 film) ücretsiz izlemek için. Seni bilmem, ama ben bu kategoriler hissediyorum: Komedi & Dram, Film Noir, Korku & Hitchcock, Westernler & John Wayne, Sessiz Filmler, Belgeseller ve Animasyon.

Folkstreams

Bu bir özel hedef biraz daha var. Iç kovboy Catering, bu site bir "A National Preserve veya Amerikan Kökler Kültürleri Hakkında Belgesel Filmler" özü aşağı-güney rodeo malzeme ve Navajo belgesel bir şey ifade vardır. Cowgirls: Amerikan Çiftlik Kadın Portreleri , herkes?

Freedocumentaries


Için iç doc-izlerken sevgili efendisi için politik, Guantanmo gelen tütün şirketleri için her şeyi, biz gerçekten biz, gezegeni değil yok ediyorsun?

Filmler Online Bulundu

Ben birlikte bu listede koyarak fark bir şey olduğunu onlar ücretsiz akarsu aslında sadece (Youtube, Google Video, vb) web etrafında videoları embed sunan söylüyorlar siteleri bir sürü. İlk başta ben biraz topal olduğunu düşündüm, ama sonra ben Youtube ve ne kadar değerli bu dünyada benim hayatım hakkında bir şey bulmaya çalışıyorum hor ne kadar hatırlıyorum, ve hey sen ne bilirsin, düşündüm? Bu siteler oldukça serin! Onları işini yapsın!

Ayrıca bu kadar aptly için moviesfoundonline.com , burada başka bir yerde bulunan ücretsiz online video küratörlüğünü sitelerin bir seçim var. Bunlar, aynı her tür, ama aynı zamanda her türlü farklı. (Sen nasıl çalıştığını biliyorum.) Onlara göz atın.

    Üst Belgesel Filmler
    Belgesel 24
    Belgesel Heaven
    Belgesel izle

Yani bu oldukça fazla, millet. Görüntüleme Mutlu, ve sen paylaşmak istediğiniz bir favori siteniz varsa aşağıda yorum çekinmeyin.

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder